Nog 181 uur - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van SMCgoesTanzania - WaarBenJij.nu Nog 181 uur - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van SMCgoesTanzania - WaarBenJij.nu

Nog 181 uur

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg SMCgoesTanzania

07 Juli 2016 | Nederland, Heerlen

Nog 181 uur en ons avontuur naar Tanzania gaat beginnen.

Vrijdag 15 juli om 05.00 uur ( ja echt) vertrekt onze bus richting Schiphol. Als alles volgens planning verloopt zullen wij om 08.00 uur arriveren. We kunnen dan meteen gaan inchecken want ons vliegtuig dat ons naar Dar es Salam, Tanzania brengt staat dan al klaar. Het vertrek staat gepland voor 10.15 uur. De vlucht zal ongeveer 11.00 uur duren. Onderweg hebben we nog een tussenlanding op Kilimanjaro airport ( Tanzania). Rond 22.00 uur Tanzaniaanse tijd (21.00 uur Nederlandse tijd) arriveren wij in Dar es Salam.
We zullen de eerste nacht overnachten in een hotel, het Silver Paradise Hotel in Dare es Salam
Na het ontbijt zal de bus, die ons naar Mikumi brengt, klaar staan. De eerste uitdaging is om alle bagage op de bus te krijgen. We hebben ieder een tas van 23 kilo, een rugzak met 10 kg en nog 15 extra tassen met heel veel spullen die de groep heeft ingezameld.

• 07 Juli 2016 - 17:03

Pascal Van Graven:

Heel veel plezier kanjers.

• 12 Juli 2016 - 12:02

Leo Cremer:

Veuel sjterkte vuur 't ganse karwei, te beginne mit de bagaasj. Verder natuurlik ooch veuel sjpass en plezeer, dan is de klus al vuur de helft geklaard. Vuur noe bis vriedigmurge: Welteruste !

• 12 Juli 2016 - 12:24

Ilona Hofman:

Het aftellen is begonnen !!
    Veel plezier allemaal

• 12 Juli 2016 - 18:43

Petra Kapitein:

Succes daar en goed van jullie zijn kanjers

• 13 Juli 2016 - 13:22

Marcel Romih:

Na een hele lange periode van voorbereidingen is het dan eindelijk zo ver . . . jullie reis naar Mikumi in Tanzania. Ik hoop dat jullie allemaal een geweldige reis beleven en veel levenservaring opdoen. Petje af voor dit geweldige team van jongeren en begeleiders.

• 13 Juli 2016 - 20:40

De Tante Van Jillin Verheijen:

Lieve Jillin,

We wensen iedereen een geweldige reis naar Tanzania toe.
    Geniet, en kom met een koffer vol verhalen weer gezond terug.
    HAVE FUN & ENJOY!!!!!!

• 13 Juli 2016 - 23:33

Katinka Coenen:

Een bijzondere reis en missie. Ook spannend voor de achterblijvers!
    Een goede reis en ik hoop dat jullie een mooie ervaring opdoen!